* *

فرايند برگزاري دوره هاي توسعه شايستگي عمومي مديران (غيرحضوري)

فرآیند برگزاری دوره:

1. معرفی یک رابط آموزشی جهت انجام هماهنگیهای لازم

2. دریافت اطلاعات لازم فراگیران (نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، شماره همراه، استان، شهرستان، دستگاه محل خدمت) در قالب اکسل و تحویل به نماینده مرکز

3. ورود به سایت Lms.smtc.ac.ir

4. از بخش ورود با کلمه کاربری (کد ملی) و رمز (شش رقم آخر کد ملی)، اطلاعات فردی خود را تکمیل و ذخیره نموده و وارد صفحه شخصی خود شوید (لازم به ذکر است که شما میتوانید کلمه کاربری و رمز خودرا به دلخواه تغییر نمایید).

5. از گزینه «سایر» دورههای توسعه شایستگی را انتخاب نموده و وارد عنوان شایستگی مربوطه شوید.

6. با واریز مبلغ ذکر شده، دوره در تاریخ مشخص برای شما فعال خواهد شد.

7. یک ساعت قبل از برگزاری آنلاین دوره، به صورت آزمایشی همه فراگیران از صفحه شخصی خود دروه را بررسی و در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره 42501832 تماس حاصل نمایند.


-------------------------------------
نظرات

درج نظر درج نظر

آخرین اخبار آخرین اخبار